Антитіла і аналітика

8 грудня в клубі Atlas відбувся концерт гурту Антитіла, де волонтери UCRA провели опитування аудиторії, яка прийшла послухати наживо популярний гурт.

гурт Антитіла

Ми підготували інфографіку для візуалізації зібраних даних. Ось, які цікаві результати ми отримали.

Антитіла інфографіка

Важливою для гурту та дослідників була інформація про те, звідки присутні дізналися про концерт Антитіл. Основним джерелом інформації про концерт для глядачів стали друзі (37%). Соціальна мережа Вконтакте спонукала прийти 23,8%, афіші 12,6%, фейсбук - 10,3 %, реклама 7%. 

Антитіла аналітика

 

На концерті була присутня в основному молодь середнього віку. Найбільше було молоді віком 20-24 років - 35 % та 25-29 р. - 29,7%. Середній вік аудиторії склав 24,8 роки. 

Антитіла аналітика

Дівчат, як правило, на таких концертах більше, ніж хлопців (74,5 дівчат, 25,5% хлопців).

Антитіла аналітика

Незважаючи на те, що 58,8 % глядачів пришли на концерт гурту вперше, зал співав разом з гуртом майже всі пісні, в тому числі нові "Одинак" і "Танцюй". 

 

 

Опитування проводилося 8 грудня в клубі  ATLAS методом "entrance poll" на вході перед початком заходу. Всього було опитано 713 осіб. Похибка складає < 2,3%

UCRA