Соціологія зайшла на музичний ринок України
 

UCRA вперше використав інструмент соціологічного опитування для вивчення аудиторії музичних концертів. Тепер музичний гурт ФІОЛЕТ знає про своїх фанатів все: вік, стать, джерела інформації про концерт і хто їхній давній "фанат".

 

 

На концерті гурту "Фіолет" в Києві експерти "Українського центру досліджень та громадянського представництва" UCRA вперше використали інструмент аналітики для вивчення аудиторії слухачів. Метою проведення дослідження було визначення портрету слухача гурту.
Як показали результати, серед присутніх на концерті хлопці складають лише 32% аудиторії, тоді як дівчата - 68%. Цікаво, що половина відвідувачів прийшли на концерт гурту вперше - це пов'язано із двома основними причинами: насамперед, участь "Фіолету" в популярному шоу X-Фактор цього року, а також з оновленим важчим музичним форматом останнього альбому.

 

Важливою для гурту та дослідників була інформація про те, звідки присутні дізналися про концерт "Фіолету". Основними джерелами інформації для глядачів стали друзі (40%) та соціальна мережа Вконтакте (38%). Фейсбук спонукав прийти лише 8% аудиторії, майже таку саму кількість мобілізували інші Інтернет-ЗМІ (7%).
Цю та іншу інформацію гурт "Фіолет" використає для планування своєї творчої діяльності. Опитування проводилося 24 листопада у концертному майданчику Sentrum в рамках True Love тур методом "entrance poll" на вході перед початком заходу. Всього було опитано 442 особи.

 

UCRA