Pianoбой і його аудиторія

3 грудня в Stereo Plaza відбувся концерт гурту Pianoбой, де волонтери UCRA провели опитування аудиторії, яка прийшла послухати Дмитра Шурова і його гурт.

 "Такі дослідження раніше до нас ніхто не проводив. Метою проведення дослідження було визначення портрету слухача гурту. Ця інформація дуже цінна для гурту, адже можна побачити важливі дані по аудиторії концерту, що дозволить менеджменту гурту ефективніше планувати свою подальшу роботу", - експерт "Українського центру досліджень та громадянського представництва" UCRA Світозар Ніцполь. 

Pianoбой інфографіка музичні дослідження


Як показали результати, серед присутніх на концерті хлопці складають лише 22,3% аудиторії, тоді як дівчата - 77,7%. На концерті була присутня в основному молодь. Найбільша вікова група аудиторії була до 19 років і склала 32,7% та 20-24 роки 29,7% 
Pianoбой інфографіка музичні дослідження

Pianoбой інфографіка музичні дослідження

Це був наймасовіший сольний концерт гурту і, як показали дані, більше половини відвідувачів (57 %) прийшли на концерт гурту вперше 

Pianoбой інфографіка музичні дослідження

 

Важливою для гурту та дослідників була інформація про те, звідки присутні дізналися про концерт Pianoбой. Основним джерелом інформації для глядачів стали друзі (36%). Соціальна мережа Вконтакте спонукала приийти 16%, ЗМІ - 13%, афіші 12%, фейсбук - 11 %, реклама 6%. 

img-responsive

Опитування проводилося 3 грудня у концертному майданчику Stereo Plaza методом "entrance poll" на вході перед початком заходу. Всього було опитано 1222 особи. Похибка складає < 2,3%

Запрошуємо музичні гурти до співпраці. Звертайтеся за тел 0931561013 (Світозар Ніцполь)

 

 

 

 

 

UCRA